Typy klientov

typy klientov

Každý kto organizuje podujatia alebo ponúka nejaké služby vie, že nie je klient ako klient. 

Toto sú základné kategórie, ktoré stretávam ja. 

Určite by sa našli ďalšie, no trinásť myslím celkom stačí. 

1. dopisovateľ – napíše niekoľko osobných správ

príklad: v jednej správe sa prihlási, v druhej správe sa spýta kde má prísť lebo nevidí adresu, 
v tretej správe sa spýta “a o koľkej to vlastne začína?”, 
v ďalšej sa spýta či môže prísť neskôr a v poslednej, 
že sa mu nakoniec zmenil program a nepríde (alebo túto poslednú prípadne už nenapíše).
 
2. nedorazil – prihlásený a tým to končí – nikdy neprišiel, nedvíha telefón, neodpisuje na správy…
 
3. čakateľ – pár minút po zrušení udalosti napíše komentár: “škoda, že sa to zrušilo”.
 
4. som na ceste – volá, píše že bude meškať, že je na ceste a či ho počkáme – čakáme – neprišiel…
 
5. rušiteľ – v deň podujatia pošle správu, že nakoniec nepríde
 
6. interested – roky je interested na väčšine mojich podujatí – no nikdy som ho nestretla
 
7. sledovateľ – sleduje, má prehľad
 
8. podporovateľ – pravidelne lajkuje (hlavne fotky, na ktorých som ja 😀)
 
****
 
No a toto sú slniečka vďaka ktorým ešte stále robím čo robím 🙏🏻
 
9. teším sa – asap sa prihlási v registračnom systéme, dopredu zaplatí a príde 10 minút pred začiatkom,
 
10. deň pred – prihlasuje sa pravidelne deň pred podujatím – príde
 
11. ráno uvidím – ráno v deň podujatia napíše osobnú správu či môže prísť – a príde 🙂
 
12. last minute – pol hodinu pred podujatím píše či je ešte miesto – a príde
 
13. prekvapenie – príde bez prihlásenia
 
 
Našiel si sa? Akým klientom si ty?
Toto sú moje skúsenosti za posledných 12 rokov.
A ľudia sa veľmi nezmenili 🙂 ja sa nájdem občas tiež v rôznych skupinkách. 
No najčastejšie medzi bodom 9 – 13.
 
e.

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *